Sunday, October 03, 2010

The Future of Friends

I knew that's the way it is, I saw it coming, I've experienced it again and again, yet I still don't feel comfortable about it everytime it happens.

Once a good friend finds his/her mate, they need and want to focus on their mate, thus they spend less time with their old friends, it's just human nature. Yet, being the friend left behind, it still feels sad that it'll never be the same good old times again.

3 comments:

ann said...

我懂QAQ真是寫到我心坎裡了,我都會不敢跟已經交女朋友的男生朋友太靠近耶,雖然這種事目前為止只發生過一次,但是我覺得已經夠難過了,搞的我現在反而很討厭那個男生...

intellidryad said...

沒事幹嘛討厭他呢?人家只是進入自己的甜蜜小世界罷了。

只是因為覺得朋友之間逐漸疏遠而遺憾。

ann said...

他為了他的戀情可以拋棄我認為比甚麼都還要重要珍貴的友情,而且就因為他這樣,我們以前的友好關係和相處模式都不可能重來了,所以我覺得很不高興呀>3<